Regulamin zakupów obowiązujący od 15.03.2019.

Właścicielem sklepu internetowego www.elmarmeble.pl jest firma:

FMHU Elmar
ul. Armii Poznań 33c
64-600 Oborniki

  • Elmar prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez sklep internetowy.
  • Klienci korzystając z naszego sklepu internetowego muszą dokonać rejestracji, tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań.
  • Po uprzedniej rejestracji na stronie www.elmarmeble.pl klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zamówienia, w celu dokładnego sprecyzowania.
  • Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a firmą Elmar. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania nie są realizowane, o czym Kupujący jest niezwłocznie informowany na podany adres e-mail, jeżeli jednak klient potwierdzi zamówienie po 5 dniach, automatycznie czas jego realizacji wydłuża się , jest liczony od momentu złożenia potwierdzenia.
  • Kupujący może dokonać zmian w złożonym zamówieniu w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (z wyjątkiem mebli o krótszym terminie realizacji). Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest przez pracownika Sklepu telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną. Każde zamówienie złożone w Sklepie Internetowym www.elmarmeble.pl musi zostać potwierdzone przez Kupującego.
  • Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • Wszystkie ceny podane na www.elmarmeble.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument może być dostarczany drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres lub tradycyjnie przy dostawie.
  • Ceny nie zawierają kosztów transportu. Koszty transportu opisane są na stronie sklepu, lub koszt należy uzgodnić telefonicznie.
  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są zazwyczaj dostarczane do klienta w ciągu 14 dni roboczych. Klient jest informowany przez pracownika firmy o planowanym dniu dostawy. W przypadku wyczerpania zapasów magazynowych okres oczekiwania na towar wydłuża się: może on wynosić do 21 dni roboczych
    w przypadku braku surowców, półproduktów (tj. tkaniny) może on wynosić około 6-9 tygodni
  • Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów u Sprzedawcy jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów.
  • Kupujący składając zamówienie wybiera formę płatności:
    – pełna przedpłata na konto Elmar:
    nr konta: Raiffeisen Polbank 22 2340 0009 0290 2100 0000 0076,
    – wpłata zaliczki w wysokości 20% wartości zamówienia (dopłata reszty w chwili odbioru towaru):
    nr konta: Raiffeisen Polbank 22 2340 0009 0290 2100 0000 0076,
    – gotówka – forma możliwa w przypadku DOSTAWY TOWARU DO DOMU KLIENTA transportem firmy Elmar oraz osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy Elmar (wyklucza się dostawy kurierem),
    – płatności przelewem – przedpłaty lub płatność w momencie dostawy należy dokonywać na rachunek Sklepu (kontakt telefoniczny), a potwierdzenie przelewu należy przekazać kierowcy.
  • Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres elmar@cil.pl lub w formie pisemnej na adres FPHU Elmar ul.Armii Poznań 33c 64-600 Oborniki
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • W przypadku ustosunkowania się do wykonania żądań Klienta wynikających z rękojmi, niezbędne będzie dostarczenie produktu na koszt Sprzedawcy.
  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.elmarmeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu Sprzedającego, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  • Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedający zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
  • Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Sprzedawcy. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
  • Klient przy pierwszym logowaniu w elmarmeble.pl licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy ze Sprzedawcą.
  • W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.